U bent van harte welkom om de school te komen bekijken. In een gesprek kunnen we u van alles vertellen over het onderwijs op de Regenboog.

U kunt op elk moment in het schooljaar uw kind aanmelden op school. Hiervoor moet u eerst een aanmeldingsformulier invullen. Als blijkt dat uw kind toegelaten kan worden, ontvangt u een inschrijvingsformulier.

Leerlingen die voor het eerst naar school gaan mogen bij ons altijd eerst een paar keer komen kijken. De leerkracht van groep 1/2 zal met u de data afspreken waarop uw kind komt wennen. Voor de leerlingen die zullen starten op de Regenboog is er een boekje ontwikkeld, waarin staat beschreven hoe een schooldag er nu uitziet op de Regenboog. Dit kan een goede ondersteuning zijn voor de ouder om het kind voor te bereiden op de stap naar de basisschool.

Vul onderstaand contactformulier in zodat we zo snel mogelijk contact met u op kunnen nemen.

Klaar voor de 21e eeuw!