Aandacht

De Regenboog is een kleine, openbare school waar elk talent telt! Door de kleinschaligheid is er veel tijd en aandacht voor uw kind. Deze aandacht hebben we ook voor de ouders. Een goede relatie met ouders vinden we van wezenlijk belang.

De leerlingen leren respect te hebben voor elkaar. Ze weten dat ze gezien worden door hun juf of meester. Dat er aandacht voor hen is.

Eigenheid

We kijken naar wat elke leerling nodig heeft.

De leerkrachten hebben in hun lessen duidelijk voor ogen wat de leerlingen moeten leren. Ze stemmen hun onderwijs af op de verschillen tussen leerlingen.

Elke leerling heeft zijn eigen talent. Hij/zij leert op zijn eigen manier. In het aanbod komen we tegemoet aan de eigenheid van de leerlingen.

Kwaliteit

We streven er naar het beste uit de leerlingen, de leerkrachten en de school te halen. Kwaliteit staat voorop!

Om deze kwaliteit te bepalen werken we cyclisch. Dit gebeurt dagelijks met de leerlingen. Doelen stellen en reflecteren op dat wat je hebt gedaan.

De professionele leerkrachten werken aan de opbrengsten. Hierbij gebruiken ze goede materialen. Er is aandacht voor alle aspecten van de ontwikkeling van uw kind.

Met een open blik naar de wereld,
met oog voor kwaliteit,
werkt de Regenboog aan de ontwikkeling van ieders talent.

Obs De Regenboog biedt excellent onderwijs aan uw kind. Door middel van opbrengstgericht werken en veel aandacht voor de vaardigheden van de 21e eeuw, bieden wij uw kind een stevige basis voor de toekomst.

Jouw plek bij ons

Klaar voor de 21e eeuw!

Ons onderwijs

Het onderwijsconcept van de school is gebaseerd op opbrengstgericht onderwijs.

Ons onderwijs

Het onderwijsconcept van de school is gebaseerd op opbrengstgericht onderwijs.

Onze school

De Regenboog is een kleine, openbare school waar elk talent telt!

Onze school

De Regenboog is een kleine, openbare school waar elk talent telt!

Kinderen

Klik hier om kennis te maken met de groepen en de kinderen op onze school